Naar inhoud
0

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze service of over onze producten? Kijk of je vraag hier tussen staat zodat je weer verder kunt. 
Het kan voorkomen dat de boiler beschadigd tijdens het vervoer. Dit moet je dan ook gelijk na aflevering aan ons te melden via de mail. Maak gelieve foto’s van de schade aan de boiler, een foto van de gehele boiler en een foto van de verpakking waar deze beschadigd is. Noteer je gegevens en bestelnummer. Dan gaan wij direct voor je aan de slag.

Je hebt altijd een bedenktijd van 14 dagen. De boiler moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. De zending moet compleet zijn, zoals wij deze hebben geleverd. Retour sturen moet binnen 14 dagen. De kosten daarvan zijn voor eigen rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Hulp nodig?

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur.