Naar inhoud
Vrijdag 20 december vanaf 16.00 uur, 25 t/m 27 december, 31 december en 1 januari zijn wij gesloten. Wij wensen je fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar! 🎄✨
0

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze service of over onze producten? Kijk of je vraag hier tussen staat zodat je weer verder kunt. 

Wanneer u een product hebt ontvangen en deze voldoen niet naar wens. Dan kan je ervoor kiezen om je bestelling retour te sturen.

De kosten om het product retour te zenden zijn voor de consument. De items die worden geretourneerd zijn uw verantwoordelijkheid tot ze terug in ons bezit zijn.

Wij verzoeken u om met ons contact op te nemen zodat wij u een retourformulier kunnen sturen via de mail, en deze uit te printen en toe te voegen aan de retour. Deze zo volledig mogelijk invullen voor een zo snel mogelijke afhandeling van je retour of ruiling.

Een product mag je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wel moet het aan onderstaande voorwaarden voldoen:

  • Het product is compleet met alle accessoires,
  • Het product is in nieuwstaat,
  • Het product is verpakt, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. 

​​​Mocht dit niet het geval zijn zullen wij hiervoor een waardevermindering in rekening brengen

Je mag het product gerust bekijken en proberen zoals je dat ook in onze winkel kunt doen. Je kunt een convector bijvoorbeeld gerust van alle kanten bekijken, maar je kunt deze niet eerst aan de wand hangen als je deze nog wilt retourneren.

We verzoeken je om het product zodanig te retourneren dat wij het product via onze 2de Kans Outlet een tweede leven kunnen geven. Zo dragen wij samen bij aan een duurzaam gebruik van onze producten.


Het kan voorkomen dat een product beschadigd is tijdens het vervoer. Dit moet u dan ook gelijk na aflevering aan ons melden via de mail. Gelieve foto’s te maken van de schade. Een foto van het gehele product en een foto van de verpakking waar deze beschadigd is. Noteer je gegevens en bestelnummer en stuur die naar: [email protected] / [email protected], dan gaan wij direct voor u aan de slag.

Ja, Indien jouw product aan de voorwaarden voor retour voldoet ontvang je het hele aankoopbedrag terug. Als je het product méér gebruikt dan nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden voldoet deze niet meer aan de voorwaarden en is het product minder waard geworden. Het kan echter zijn dat het product na aankoop minder waard is geworden doordat het product (licht) beschadigd is, er onderdelen ontbreken, etc. In deze gevallen zullen wij deze waardevermindering in rekening brengen.

Wat is waardevermindering?
Als het product niet (volledig) aan de retourvoorwaarden voldoet dan is het product minder waard. BoilerGarant of AircoGarant zal dan ook extra kosten moeten maken om het product een tweede leven te geven. Een deel van deze totale kosten kan BoilerGarant of AircoGarant als waardevermindering bij je in rekening brengen. De waardevermindering is afhankelijk van de staat waarin het geretourneerde product zich bevindt en kan variëren van 0 tot 100% van het aankoopbedrag

Ik wil mijn product retourneren. Hoeveel waardevermindering zit er op mijn product?
BoilerGarant of AircoGarant zal het product dat je wenst te retourneren beoordelen en een eventuele waardevermindering bepalen.


“Heel goed verpakt en telefonisch goed geholpen aan een horizontale boiler”
Martin Lammers , Mijnsheerenland op KiyohKiyoh Logo
“Het uitzoeken van een boiler is een koud kunstje op de site en daarbij komt nog een vlotte levering. Top, ga zo door.”
G-J Suijkerbuijk , Nieuw-Vossemeer op KiyohKiyoh Logo
“Snel geleverd. Goede communicatie. Ook van de transporteur uitstekende service en communicatie. Laat ruim van tevoren weten wanneer er geleverd wordt.”
Mark Van Dijk , Woudrichem op KiyohKiyoh Logo
“Zoals je van een webshop mag verwachten”
Wim Van der Glas , Ter Apel op KiyohKiyoh Logo

Vragen of opmerkingen? Wij staan voor je klaar!

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur.