Heb je een vraag over onze service of over onze producten? Kijk of je vraag hier tussen staat zodat je weer verder kunt.
Wanneer u een product hebt ontvangen en deze voldoen niet naar wens. Dan kan je ervoor kiezen om je bestelling retour te sturen.
De kosten om het product retour te zenden zijn voor de consument. De items die worden geretourneerd zijn uw verantwoordelijkheid tot ze terug in ons bezit zijn.
Wij verzoeken u om met ons contact op te nemen zodat wij u een retourformulier kunnen sturen via de mail, en deze uit te printen en toe te voegen aan de retour. Deze zo volledig mogelijk invullen voor een zo snel mogelijke afhandeling van je retour of ruiling.
Een product mag je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wel moet het aan onderstaande voorwaarden voldoen:
​​​Mocht dit niet het geval zijn zullen wij hiervoor een waardevermindering in rekening brengen
Je mag het product gerust bekijken en proberen zoals je dat ook in onze winkel kunt doen. Je kunt een convector bijvoorbeeld gerust van alle kanten bekijken, maar je kunt deze niet eerst aan de wand hangen als je deze nog wilt retourneren.
We verzoeken je om het product zodanig te retourneren dat wij het product via onze 2de Kans Outlet een tweede leven kunnen geven. Zo dragen wij samen bij aan een duurzaam gebruik van onze producten.
Ja, Indien jouw product aan de voorwaarden voor retour voldoet ontvang je het hele aankoopbedrag terug. Als je het product méér gebruikt dan nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden voldoet deze niet meer aan de voorwaarden en is het product minder waard geworden. Het kan echter zijn dat het product na aankoop minder waard is geworden doordat het product (licht) beschadigd is, er onderdelen ontbreken, etc. In deze gevallen zullen wij deze waardevermindering in rekening brengen.
Wat is waardevermindering? Als het product niet (volledig) aan de retourvoorwaarden voldoet dan is het product minder waard. BoilerGarant of AircoGarant zal dan ook extra kosten moeten maken om het product een tweede leven te geven. Een deel van deze totale kosten kan BoilerGarant of AircoGarant als waardevermindering bij je in rekening brengen. De waardevermindering is afhankelijk van de staat waarin het geretourneerde product zich bevindt en kan variëren van 0 tot 100% van het aankoopbedrag
Ik wil mijn product retourneren. Hoeveel waardevermindering zit er op mijn product? BoilerGarant of AircoGarant zal het product dat je wenst te retourneren beoordelen en een eventuele waardevermindering bepalen.
Vul enkele vragen in en weet precies welke boiler of warmtepompboiler past bij jouw situatie
Vul enkele vragen in en wij berekenen welke boiler precies past bij jouw situatie.
We doen onze uiterste best om een zo goed mogelijk advies te geven. Het kan echter zijn dat in jouw situatie een grotere boiler beter is. Zo gaan wij er vanuit dat als je bijv. met 5 personen in één huishouden bent, je zonder problemen de douche of het bad kan gebruiken verspreidt over de dag.
Wil je met 5 personen direct achter elkaar kunnen douchen? Dan is een grotere hoeveelheid warm water nodig en ook een grotere boiler. In de praktijk zal het in veel gevallen zo zijn dat er enige tijd tussen de douchebeurten in zit. Daardoor kan het water weer opwarmen na de laatste douchebeurt.
Ga naar de winkelwagen om je bestelling af te ronden, of druk op verder winkelen om terug te gaan naar het product.